Regulamin Platformy B2B Pharmovit®
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób składania i ewidencjonowania Zamówień oraz dokonywania sprzedaży za pośrednictwem Platformy B2B Pharmovit Dystrybucja Sp. z o.o. znajdującej się pod adresem: b2b.pharmovit.pl (dalej jako: „Platforma”) oraz warunki świadczenia usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
- Platforma jest własnością PHARMOVIT Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Płocku, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000924313, NIP: 7743231999, REGON: 366124193, kapitał zakładowy 100 000 zł, pod adresem e-mail: zamowienia@pharmovit.pl.
- Wszelkie prawa do Platformy, w tym prawa autorskie majątkowe oraz prawa własności intelektualnej do nazwy Platformy i domeny internetowej pod którą funkcjonuje Platforma, należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich następować może wyłącznie w sposób i na zasadach określonych w Regulaminie.
- Platforma jest udostępniana przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet.
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
-
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Cena – wyrażona w złotych polskich cena za Produkt podana jako cena bez podatku VAT (cena netto). Cena nie zawiera kosztów Dostawy.
- Czas Realizacji Zamówienia – czas w jakim Sprzedawca skompletuje Zamówienie i przekaże je do odbioru Dostawcy.
- Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dniu ustawowo wolnych od pracy.
- Dostawa – czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Produktu określonego w Zamówieniu.
- Dostawca – firma kurierska, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostaw Produktów.
- Hasło – ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta na Platformie. Hasło ustala Sprzedawca po dokonaniu Rejestracji w Platformie.
- Klient – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, niebędąca konsumentem.
- Konto Klienta – indywidualne dla każdego Klienta konto użytkownika, dostępne po rejestracji
w Platformie, stanowiące zbiór danych dotyczących Klienta oraz informacje o działaniach
w obrębie Platformy.
- Koszt Dostawy – koszt dostarczenia Produktu objętego Zamówieniem na adres dostawy wskazany przez Klienta.
- Login – indywidualne oznaczenie Klienta, ustalane przez Sprzedawcę po dokonaniu Rejestracji, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do zalogowania się przez Klienta do Konta Klienta na Platformie.
- Magazyn – magazyn Sprzedawcy znajdujący się w Płocku pod adresem Kostrogaj 9D, 09-400 Płock.
- Regulamin – niniejszy regulamin Platformy.
- Rejestracja – czynność faktyczna dokonana w sposób określony w Regulaminie, wymagana do korzystania przez Klienta z Platformy.
- Sprzedawca – PHARMOVIT Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Płocku, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000924313, NIP: 7743231999, REGON: 366124193, kapitał zakładowy 100 000 zł.
- Produkt – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Platformy.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na zasadach określonych w Regulaminie między Klientem, a Sprzedawcą.
- Zamówienie – oferta Klienta nabycia Produktu lub Produktów określonych w Zamówieniu.
- 3. Informacje ogólne dla Klienta.
- Klient może korzystać z Platformy wyłącznie na zasadach i warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. Warunkiem korzystania z Platformy jest akceptacja przez Klienta postanowień Regulaminu.
- Zdjęcia Produktów zamieszczone na Platformie są przykładowe, mają charakter poglądowy i służą wyłącznie prezentacji Produktu. Zdjęcia Produktu mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu Produktu.
- Sprzedawca ma prawo do wprowadzania nowych i usuwania niedostępnych Produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz wprowadzania w nich zmian w sposób nienaruszający prawa Klienta, jak również do udzielania Klientowi indywidualnych rabatów.
- Do poprawnego działania Platformy zalecane jest korzystanie z następujących przeglądarek internetowych: Chrome, FireFox, Microsoft Edge, Safari.
- Sprzedawca nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za to, że każda konfiguracja sprzętu elektronicznego posiadanego przez Klienta umożliwi korzystanie z Platformy.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Platformy lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
- Korzystanie przez Klienta z Platformy, w tym składanie Zamówień, możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Konta Klienta.
- Konto Klienta można utworzyć poprzez przesłanie danych na adres zamowienia@pharmovit.pl .
- Platforma dostępna jest wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów znajdujących się w bazie danych Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega, że nie prowadzi za pośrednictwem Platformy sprzedaży detalicznej na rzecz osób indywidualnych będących konsumentami, a także nieznajdujących się w bazie danych Sprzedawcy.
- Do utworzenia Konta Klienta wymagane jest podanie przez Klienta następujących danych:
- imię i nazwisko, firma lub nazwa pod którą Klient prowadzi działalność gospodarczą,
- numer NIP,
- miejsce zamieszkania lub adres siedziby,
- adres do Dostawy,
- numer telefonu,
- adres e-mail.
- W przypadku, gdyby którekolwiek z danych określonych w §4 ust. 4 Regulaminu uległy zmianie, Klient obowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tej okoliczności Sprzedawcę, nie później jednak niż w dniu następnym po dniu zmiany danych. Sprzedawca zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody mogące powstać u Klienta na skutek zaniechania przez Klienta obowiązkowi, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym.
- Po zakończeniu Rejestracji oraz po pozytywnej weryfikacji przez Sprzedawcę danych podanych przez Klienta w toku Rejestracji, Sprzedawca udzieli Klientowi dostępu do Platformy przesyłając w tym celu Login i Hasło na adres e-mail podany przez Klienta przy Rejestracji.
- Hasło i Login do Konta Klienta mają charakter poufny i nie mogą być udostępniane osobom trzecim. W przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających podejrzenie, że Login lub Hasło znalazły się w posiadaniu nieuprawnionej osoby trzeciej, Klient obowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sprzedawcę z wykorzystaniem dostępnych mu środków.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieuprawnionego udostępnienia przez Klienta Loginu lub Hasła osobom trzecim.
- Klient ponosi odpowiedzialność za działania podejmowane przy pomocy jego Konta Klienta, w tym za działania wszelkich osób, które posiadają dostęp do Konta Klienta.
- 5. Warunki składania zamówień.
- Informacje zawarte na Platformie nie stanowią oferty Sprzedawcy.
- Klient może składać Zamówienia na Platformie przez 7 (siedem) dni w tygodniu i przez
24 (dwadzieścia cztery) godziny w ciągu dnia, z wyłączeniem okresu przerw niezbędnych do konserwacji, napraw technicznych i modernizacji Platformy, czy z innej przyczyny nieleżącej po stronie Sprzedawcy uniemożliwiającej prawidłowe działanie Platformy. Z tytułu braku możliwości korzystania z Platformy spowodowanej akcjami serwisowymi bądź przerwami technicznymi Klientowi nie przysługuje jakiejkolwiek roszczenie względem Sprzedawcy tym samym wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy za szkody powstałe z tego tytułu.
- Klient kompletuje Zamówienie poprzez wybranie Produktów znajdujących się na Platformie. Klient ma możliwość wybrania liczby Produktów, które chce dodać do Zamówienia, nie większej niż aktualny stan danego Produktu znajdujący się w Magazynie Sprzedawcy wskazany na Platformie. Wgląd do aktualnych oraz archiwalnych Zamówień możliwy jest za pośrednictwem Konta Klienta.
- W przypadku, gdyby Klient zamierzał złożyć Zamówienie na Produkt w liczbie większej niż aktualny stan Produktu znajdujący się w Magazynie Sprzedawcy, możliwe jest złożenie indywidualnego Zamówienia poprzez kontakt z działem handlowym Sprzedawcy: telefon 22 22 82 19 mail: zamowienia@pharmovit.pl. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Czas Realizacji Zamówienia może być inny niż określony w §5 ust. 11 Regulaminu.
- Wybrane przez Klienta Produkty zostaną przeniesione do „koszyka” po wybraniu liczby Produktu i użyciu przycisku „dodaj”. Zamówienie należy złożyć dopiero po zakończeniu dodawania Produktów do „koszyka”, zatem po jego skompletowaniu przez Klienta. W przypadku, gdyby Klient złożył Zamówienie partiami (tzw. „Zamówienie cząstkowe”), koszt Dostawy oraz Czas Realizacji Zamówienia liczone będą dla każdego Zamówienia cząstkowego osobno. ZREALIZOWANE -> CZĄSTKOWE
- Cena podana dla danego Produktu po zalogowaniu się przez Klienta do Konta Klienta jest Ceną indywidualną uwzględniającą udzielony Klientowi rabat (tzw. „Cena po rabacie”) obowiązujący w momencie składania zamówienia.
- Koszt Dostawy zostanie doliczony do wartości Zamówienia po jego skompletowaniu i podliczeniu, z zastrzeżeniem §5 ust. 8 Regulaminu.
- Minimum logistyczne dla pojedynczego Zamówienia, przyznające Klientowi zwolnienie z Kosztów Dostawy przy tym Zamówieniu, stanowi kwota 750 zł netto uwzględniająca indywidualny rabat przyznany Klientowi.
- Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów objętych Zamówieniem.
- Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §5 ust. 9 Regulaminu.
- Czas Realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę wynosi od 1 do 2 dni roboczych w zależności od dostępności Produktów oraz rodzaju złożonego Zamówienia.
- W przypadku braku w Magazynie Produktów składających się na Zamówienie lub braku możliwości realizacji Zamówienia z innych przyczyn, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
- Jeżeli realizacja Zamówienia okaże się niemożliwa Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
- anulowanie całości Zamówienia (wybór tego rozwiązania powoduje zwolnienie Sprzedawcy z obowiązku realizacji całości Zamówienia),
- anulowanie Zamówienia w części, w której jego realizacja w terminie nie jest możliwa (wybór tej opcji zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji tej części Zamówienia, którą Klient anulował),
- podział Zamówienia oraz określenie terminu realizacji Zamówienia w części, której realizacja w terminie nie jest możliwa (wybór tej opcji powoduje realizację Zamówienia
w części, w której realizacja w terminie jest możliwa, oraz realizację Zamówienia
w pozostałej części bądź częściach w innym uzgodnionym z Klientem terminie lub terminach).
- Czas Realizacji Zamówienia liczony jest od momentu przyjęcia przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji. Za moment przyjęcia przez Sprzedawcę Zamówienia do realizacji uważa się moment, w którym Sprzedawca przesłał Klientowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że przyjmuje Zamówienie do realizacji.
- W przypadku przesłania Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia o przyjęciu Zamówienia do realizacji przed godziną 12:00 danego dnia roboczego, Czas Realizacji Zamówienia liczony będzie od dnia przesłania potwierdzenia. W przypadku przesłania Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia o przyjęci Zamówienia do realizacji po godzinie 12:00 danego dnia roboczego, Czas Realizacji Zamówienia liczony będzie od następnego dnia roboczego po dniu przesłania potwierdzenia.
- Sprzedawca zastrzega, że Czas Realizacji Zamówienia może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do jego realizacji w przypadku wystąpienia okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie Zamówienia w terminie, a które są niezależne od Sprzedawcy i wynikają z przyczyn przez niego niezawinionych.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie
14 (czternastu) dni od dnia jej zawarcia w przypadku, gdy została ona zawarta podczas wadliwego funkcjonowania Platformy, w szczególności w razie wyświetlania się błędnych informacji o Cenie lub dostępności Produktów na skutek awarii technicznych.
- Klient może zmienić Zamówienie do chwili otrzymania informacji o zrealizowaniu Zamówienia przez Sprzedawcę, o czym Klient jest każdorazowo informowany statusem realizacji Zamówienia widniejącym na jego Koncie Klienta (status „zrealizowane”).
- Wprowadzenie zmian w Zamówieniu lub jego anulowanie przed zrealizowaniem Zamówienia przez Sprzedawcę, możliwe jest wyłącznie poprzez kontakt z działem Sprzedaży pod adresem: zamowienia@pharmovit.pl.
- Zmiana Zamówienia może w szczególności dotyczyć zakresu przedmiotowego Zamówienia, anulowania części lub całości Zamówienia, zmiany adresu Dostawy lub zmiany danych w fakturze VAT.
- Zmiana Zamówienia przez Klienta wiązać się może z wydłużeniem Czasu Realizacji Zamówienia
o czas niezbędny do skompletowania nowego Zamówienia, a także ze zmianą kosztów Dostawy stosownie do cennika.
- Formy płatności za Zamówienie dostępne dla Klienta to:
- płatność gotówką przy odbiorze, z tym że jednorazowe Zamówienie nie może przekraczać kwoty 6 000 zł z VAT,
- płatność przelewem z odroczonym terminem płatności na podstawie otrzymanej przez Klienta faktury VAT (Sprzedawca dostarcza fakturę VAT wraz z Dostawą Zamówienia),
- przedpłata - płatność przelewem bez odroczonego terminu płatności na podstawie faktury proforma otrzymanej przez Klienta na wskazany adres e-mail (za dzień otrzymania faktury VAT przez Klienta uznaje się dzień przesłania faktury VAT przez Sprzedawcę na adres e-mail Klienta).
- W przypadkach, o których mowa w §7 ust. 1 pkt 2-3 Regulaminu, płatność następować będzie
w terminie określonym w fakturze VAT oraz na wskazany w niej rachunek bankowy Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w §7 ust. 1 pkt 3 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega, że za moment przyjęcia Zamówienia do realizacji, od którego liczony jest Czas Realizacji Zamówienia, uważa się dzień roboczy następujący po dniu, w którym Klient otrzymał na swój adres e-mail od Sprzedawcy informację o zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sprzedawcy całej kwoty za Zamówienie.
- Wszystkie Ceny wskazane przy składaniu Zamówienia są wiążące i ostateczne.
- Za dzień płatności uważa się dzień zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Klient, w przypadku obciążenia Zamówienia Kosztem Dostawy, ponosi każdorazowo koszt Dostawy zgodnie z zasadami i cennikiem zamieszczonym na stronie
- Sprzedawca zastrzega, że w przypadku, gdyby Klient posiadał nieuregulowane płatności na rzecz Sprzedawcy w związku ze złożonym wcześniej Zamówieniem, Sprzedawca ma prawo do wstrzymania się z realizacją kolejnych Zamówień do czasu uregulowania zaległych płatności przez Klienta.
- Sprzedawca dostarcza Zamówienie do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres Klienta wskazany jako adres do Dostawy w Koncie Klienta.
- W przypadku, gdyby Dostawa miała nastąpić na adres inny niż adres dostawy wskazany na Koncie Klienta lub Klient chciałby dokonać odbioru osobistego z Magazynu, Klient jest obowiązany wskazać tą okoliczność przy składaniu Zamówienia, zamieszczając w tym celu odpowiednią uwagę do Sprzedawcy.
- Sprzedawca dostarcza Produkty/Zamówienia wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Klient ma obowiązek sprawdzić Produkty stanowiące przedmiot Zamówienia niezwłocznie po dokonaniu odbioru Zamówienia w tym zwłaszcza, czy Produkty nie posiadają uszkodzeń oraz czy Produkty są zgodne z Zamówieniem.
- Klient lub osoba odbierająca przesyłkę w lokalu Klienta ma obowiązek własnoręcznym podpisem pokwitować odbiór Zamówienia. Potwierdzenie odbioru Zamówienia jest dokonywane na wystawionej przez Sprzedawcę kopii dokumentu sprzedaży, bądź w liście przewozowym przez osobę upoważnioną przez Klienta.
- W razie braku możliwości dostarczenia Zamówienia, Dostawca podejmie ponowną próbę dostarczenia Zamówienia.
- Jeżeli pomimo podjęcia przez Dostawcę próby ponownego dostarczenia Zamówienia nie zostanie ono dostarczone Klientowi, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów Dostawy oraz
w przypadku produktów spożywczych, dodatkowo Ceny tych Produktów oraz kosztów ich utylizacji.
- Jeżeli pomimo obecności osoby uprawnionej do obioru Zamówienia, Klient niezasadnie odmawia przyjęcia Zamówienia, Dostawca nie podejmie próby ponownej Dostawy Zamówienia,
a zastosowanie znajdzie §8 ust. 7 Regulaminu.
- W przypadku Dostaw do budynków piętrowych, Zamówienie dostarczane jest jedynie do klatki schodowej.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Zamówienia lub opóźnienia
w Dostawie spowodowane podaniem przez Klienta błędnego adresu Dostawy, wynikające ze zdarzeń losowych niezależnych od Sprzedawcy, jak również za opóźnienia leżące po stronie Dostawcy.
- 9. Termin przydatności produktów.
Sprzedawca informuje, że w jednym Zamówieniu znajdować się mogą Produkty o różnych datach przydatności do spożycia, nie krótszych jednak niż wskazane w §9 ust. 1 Regulaminu. Różne daty przydatności Produktów stanowiących przedmiot tego samego Zamówienia nie mogą stanowić podstawy do złożenia przez Klienta reklamacji lub wystąpienia z jakimkolwiek innym roszczeniem wyłącznie z tej przyczyny.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji Produktu na adres: zamowienia@pharmovit.pl, nie później niż następnego dnia po dniu odebraniu przez Klienta Dostawy.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać:
- numer zamówienia,
- numer faktury VAT,
- numer NIP Klienta,
- opis wady i/lub dokumentację zdjęciową,
- żądanie Klienta.
- Sprzedawca zastrzega, że w określonych przypadkach może wystąpić konieczność przesłania przez Klienta próbki Produktu w ilości określonej przez Sprzedawcę celem prawidłowego rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszonej reklamacji.
- W przypadku, gdyby Klient nie podał informacji, o których mowa w §10 ust. 2 pkt 1-5 Regulaminu, zostanie poinformowany przez Sprzedawcę o konieczności uzupełnienia zgłoszenia. W tym przypadku, czas na rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę biegnie dopiero od momentu uzupełnienia zgłoszenia przez Klienta o brakujące dane.
- W razie uznania reklamacji przez Sprzedawcę, Cena oraz koszt zwrotu Produktu zostaną zwrócone Klientowi na wskazany przez niego rachunek bankowy w terminie 14 dni .
- W przypadku zwrotu Produktu w ramach rękojmi i uznania zwrotu Produktu za zasadny, Sprzedawca zwróci Klientowi poniesione, uzasadnione i należycie udokumentowane koszty przesyłki wysłania Produktu na adres Sprzedawcy.
- Reklamacje z tytułu rękojmi Sprzedawca rozpoznaje w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia, o którym mowa w §10 ust. 2 Regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega, że nie przyjmuje zwrotu Produktu z powodu upływu terminu przydatności do spożycia, jak również nie przyjmuje zwrotu Produktu z wyprzedaży.
- Sprzedawca informuje, iż po uprzednich uzgodnieniach ze Sprzedawcą istnieje możliwość przyjęcia zwrotu określonych Produktów w przypadku likwidacji Klienta, jeżeli Produkt, który zamierza zwrócić Klient, nie jest uszkodzony, nie nosi śladów nieprawidłowego przechowywania, opakowanie i etykiety są czyste i nieometkowane, a ponadto Produkt posiada więcej niż 40% terminu przydatności do spożycia.
- W razie negatywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca nie zwraca reklamowanego Produktu. Produkt ten poddawany jest natychmiastowej utylizacji na koszt Klienta.
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługę nieodpłatną drogą elektroniczną w postaci prowadzenia Konta Klienta.
- Usługa prowadzenia Konta Klienta świadczona jest 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez 7 (siedem) dni w tygodniu.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany formy, rodzaju, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych usług dostępnych z wykorzystaniem Platformy, o czym poinformuje Klienta za pomocą dostępnych środków.
- Usługa prowadzenia Konta Klienta dostępna jest po dokonaniu Rejestracji w sposób przyjęty
w Regulaminie.
- Klient może zgłosić Sprzedawcy uwagi w związku z korzystaniem z nieodpłatnej usługi prowadzenia Konta Klienta. Zgłoszenie powinno nastąpić w formie elektronicznej na adres zamowienia@pharmovit.pl. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na zgłoszenie nie później niż w terminie 14 dni za wyjątkiem sytuacji, w których udzielenie odpowiedzi w podanym terminie nie będzie możliwe z przyczyn nieleżących po stronie Sprzedawcy.
- Klient może w każdym czasie zrezygnować z usługi prowadzenia Konta Klienta przesyłając w tym celu rezygnację na adres Sprzedawcy wskazany w §11 ust. 5 Regulaminu. Rezygnacja z usługi prowadzenia Konta Klienta wiązać się będzie z zablokowaniem Klientowi dostępu do Konta Klienta.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zablokowania dostępu do Konta Klienta w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy, innych Klientów, naruszenia postanowień Regulaminu lub naruszenia przez Klienta przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także gdyby zablokowanie dostępu do Konta Klienta było uzasadnione względami bezpieczeństwa.
- Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania Klientowi dostępu do Konta Klienta w przypadku, gdyby Klient nie złożył Zamówienia za pośrednictwem Platformy przez okres dłuższy niż
90 (dziewięćdziesiąt) dni liczonych od dnia Rejestracji lub ostatniego Zamówienia w zależności od tego co nastąpiło później.
- Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu Konta Klienta poprzez przesłanie stosownej informacji w tym zakresie na adres poczty elektronicznej Klienta.
- 12. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Sprzedawca oraz Klient mogą w każdym czasie i bez podawania przyczyny rozwiązać umowę
o świadczenie usług drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem umowy oraz z zastrzeżeniem ust. 2-4 poniżej.
- Klient, który dokonał Rejestracji, rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez zgłoszenie Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, za pośrednictwem adresu zamowienia@pharmovit.pl, przy czym rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wynoszącego 7 dni.
- Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie zwalnia Klienta ze zobowiązań względem Sprzedawcy, jeżeli w dniu jej rozwiązania takie zobowiązania istnieją.
- Sprzedawca wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia na adres poczty elektronicznej przez Klienta.
- 13. Dane osobowe i pasywne zbieranie informacji.
Administratorem danych osobowych Klienta jest PHARMOVIT Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Płocku, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000924313, NIP: 7743231999, REGON: 366124193, kapitał zakładowy 100 000 zł. (dalej jako: „Administrator” lub „Sprzedawca”).
- Klient może skontaktować się z Administratorem poprzez:
- pisemnie na adres siedziby Administratora.
- pisemnie drogą elektroniczną na adres: zamowienia@pharmovit.pl
- Z Administratorem Klient może skontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych osobowych.
- Administrator będzie przetwarzać pozyskane dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) (dalej jako: „RODO”), do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora oraz w celu wykonania zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Klientem umowy, w szczególności realizacji sprzedaży, Zamówień, Dostaw, rozliczeń, obsługi reklamacji i zgłoszeń.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w §13 ust. 4 Regulaminu, odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Dane osobowe Klienta przekazywane są Sprzedawcy dobrowolnie, na podstawie zgody, którą można wycofać w każdym czasie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie danych w procesie Rejestracji uniemożliwi Rejestrację i założenie Konta Klienta, a cofnięcie zgody w późniejszym czasie uniemożliwi także złożenie i realizację Zamówienia Klienta.
- Klient ma prawo dostępu do treści danych osobowych, ich poprawiania i usuwania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Dane osobowe przechowywane będą w terminie niezbędnym do przechowywania dokumentacji księgowej, podatkowej, rozpatrywania reklamacji dochodzenia roszczeń, a także przez czas posiadania przez Klienta Konta Klienta.
- Administrator zapewnia Klientowi możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Administrator może odmówić usunięcia danych osobowych Klienta, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności na rzecz Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym z Administratorem lub podwykonawcom w celu zapewnienia realizacji usług za pośrednictwem Platformy,
w szczególności dostawcom usług i systemów informatycznych, przewoźnikom, firmom kurierskim i pocztowym, drukarniom, bankom, instytucjom płatniczym, dostawcą usług prawnych, windykacyjnych lub audytowych, podmiotom świadczącym usługi promocji sprzedaży, usługi badania rynku i opinii.
- Dane osobowe mogą podlegać profilowaniu, co ułatwi dostosowanie usług Sprzedawcy do indywidualnych potrzeb Klienta.
- Sprzedawca stosuje mechanizm tzw. plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klienta
z Platformy, zapisywane są przez serwery Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
- Stosowanie przez Sprzedawcę plików „cookies” ma na celu poprawienie działania Platformy na urządzeniu końcowym Klienta, zapamiętywanie informacji o urządzeniach końcowych Klienta, weryfikacji i rozwoju oferty Sprzedawcy, a także cele statystyczne.
- Każdy Klient może wyłączyć mechanizm plików „cookies” w przeglądarce swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca zaznacza jednak, że wyłączenie mechanizmu plików „cookies” może spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie z Platformy.
- 14. Postanowienia końcowe.
- Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na Platformie.
- Regulamin dostępny jest w każdym czasie na stronie b2b.pharmovit.pl . Klient może pobrać Regulamin oraz sporządzić jego wydruk.
- Regulamin może ulec zmianie. Zmiana Regulaminu podawana jest do wiadomości Klienta poprzez zamieszczenie nowego Regulaminu na Platformie. Regulamin zmieniony obowiązuje Klienta od dnia jego opublikowania na Platformie i ma zastosowanie do Zamówień złożonych od tego dnia.
- W przypadku powstania sporu w sprawie objętej przedmiotem niniejszego Regulaminu, właściwa będzie jurysdykcja sądów polskich, a prawem właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie prawo polskie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 5 września 2022 roku i dotyczy zamówień złożonych od tego dnia.